Powered by Cincopa

...

Sunday 21 October 2012

Lukisan Yang HAMPEH!~~

Assalamualaikum..hai..hehe

Entry ni aku nak citer pasal minat aku.. aku X PANDAI MELUKIS tapi MINAT ngan lukisan..aku x pandai nk lukis ikut imaginasi..lukis orang lidi pun x bleh..cuma aku boleh melukis merujuk kepada reference gambar yang ada.. itu je mampu~~ kembar aku eni pun sama la ngan aku.. ok tayah citer banyak..ni contoh nye..

Ni antara gambar ARTIS yang aku tiru.. memang x sama sangat pun tapi saje test main2.. ikut majalah mangga~ xpelah x sama pun asal tahu tahap sendiri..

<-- Ezany Nizariff
                       Zamarul Hisyam -->
             




<-- Sarimah 
                           Emy Mastura -->
                   





<-- Mawi
                                   Ezlynn  -->



<-- Nabil Mentor

              Normala Shamsudin->

 Ziana Zain


Haa yang ni pulak eni yang lukis..ada gak yang cempedak jd nangka.. cer tengok~


 <-- Jericho Rosales

           Fasha Sanda -->

 <-- Eyra Syazira

        Ziana Zain -->

                           
Mawi 

Disebabkan aku ni amik kos Multimedia., so dalam kelas ada subjek lukisan.. so kena la lukis.. tapi boleh tekap la..cuma aku jarang nak tekap sebab kalau aku tekap guna tracing paper ibarat menipu diri sendiri.. so aku akan tiru je gambar asal tu.. kalau x jadi pun kira x kisah la.. Tapi kalau bab coding programming aku x kisah MENIRU sebab memang x pandai n x minat haha.. so ni esaimen gambar yang lukis dalam kelas..


<- Anuar Zain

                                                        Misha Omar ->









<- Aaron Aziz

                                                          Ziana Zain ->

  Siti Nurhaliza

And last but not least.. yang ni guna typography..guna tulisan tuk bentuk imej.. tapi yg ni aku x taip..just buat brush guna nama aku je.. macam orang gila kn..? ada la jugak.. ;p


So kesimpulannya sume ni are not so easy and also not so hard... kalau minat n rajin jadi mudah kalau malas maka x jadi la..  cuma jd ngan x je lukisan tu.. itu je..k bye~

No comments:

Post a Comment