Powered by Cincopa

...

Thursday 20 September 2012

LI for Degree

Salam 1 Malaysia..

Bermula dari 10 September 2012 aku mula menjalani LI untuk Degree pulak.. kali ni tukar pulak.. dulu aku LI kat kedai komputer kat kelantan, sekarang LI kat syarikat besar sikit.,KFC Holdings kat Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur.. dulu masa LI leh goyang kaki sambil2..leh makan roti canai sambil kerja.. sekarang tidak lagi..

Masuk kerja kol 8.30 pagi.. aku just naik monorel la pegi sana. turun kat stesen Raja Chulan and then jalan kaki kejap.. sekarang ni kerja dalam pejabat so xleh la nak huha huha.. kerja kat sini aku ngan Ying ditempatkan kat bahagian Training while Hani n Fatin ditempatkan kat bahagian HR..

kat sini mengamalkan greeting di mana masuk kerja kitorang kena la wish kat semua selamat pagi, and goodbye time nak balik.. err xpelah maybe tu boleh mengeratkan hubungan sesama staff..

Jadi setakat ni xde la masalah sangat.. kalau dia suruh buat itu kitorang buat la..suruh buat ini kitorang buat la.. cuma yang menjadi masalah nye time nak buat Excel  yang amatlah kitorang tidak pandai kerana kurang menggunakannya dalam kehidupan seharian kikikiki.. ada ke Miss Sin tanya tahap kitorang dalam excel..maka aku dengan sejujurnya cakap la beginner..hehehe jujur sungguh.. diorang kata dah kalau kitorang beginner, diorang yang tak pandai IT tu ape la agak nye..low beginner ke ape..dia la kata kuikuikui..

So kesimpulannya setakat ini OK la..next2..kita kena tengok dulu la..hehehe


No comments:

Post a Comment