Powered by Cincopa

...

Friday 30 November 2012

Falling in love with..~

Assalamualaikum..

Beberapa hari ni aku saje2 je bukak youtube tengok ape2 yang ada.. then ada sesuatu yang sangat menarik minat aku.. yang membuatkan aku nak tengok berkali kali..~

Oh what can i say is i'm falling in love.. not with someone but with something.. guess what? nothing..it just a sound of bamboo flute.. atau seruling.. memang benda ni benda biasa and berlambak orang main.. ada yang main seruling..ada yang main flute yang besi tu and ada yang main recorder and ada yang menggabungkannya.. and hasilnya of course la berbeza2..

Aku lebih suka dengar bunyi seruling.. bunyi flute saje dah merdu tapi bila dengar bunyi seruling buluh tu tambah2 lagi lagu yang mendayu-dayu.. aduss...~MELTING~~ 

bunyi ni aku suka dengar daripada faridzul and frenzs aku tengok kat youtube..


Aku cuma berharap one day i will get my own bamboo flute... memang aku x pandai main pun and x pernah main pun.. tapi ape salah nye kn.. kalau minat xde yang mustahil.. kalau nak main macam diorang apatah lagi kumpulan MOHRAM yang handal tu x mungkin la kot.. tapi kita leh belajar.. nak seribu daya xnak seribu dalih.. 


Sebelum ni pernah main alatan instrumental yang lain macam angklung.. itu pun first time belajar amik KO-K kat UKM.. best la jugak.. main muzik wayang kulit lagi.. and ada rasa macam nak main caklempong and gamelang tu jugak tapi x berkesempatan.. pendek kata nak main sume alatan muzik haha..





No comments:

Post a Comment